středa 23. března 2011

V jednom neuznaném filmu noir zazní: "Říkám přece 'brýden, losangelský živle!"

Nejspíš proto, abych odvedl svou pozornost od své nijak povzbudivé zdravotní kondice a souvisejících chmurných myšlenek na budoucnost. Možná z toho důvodu, abych odměnil redaktory IT serveru Živě.cz za dobrou práci, kterou dennodenně odvádějí. Nebo že by proto, že mi monumentální úškleb, kterým Jakub Čížek zaostřuje svůj zrak na displej kamery, přivodil takový výtlem, jako už dlouho nic, a inicioval zrod divokého scénáře, který jsem nemohl jen tak nechat ležet ladem?


Jakub Čížek se šklebí, aby zaostřil svůj zrak na displej kamery

Nevím, co přesně je tím pravým motivem. Každopádně, kde se vzal, tu se vzal komiks s šíleným názvem 'BRÝDEN, ŽIVLE (verze pro starší prohlížeče), který sice zřejmě zůstane u jednoho dílu, ale který doufám pobaví, a to hlavně aktéry samotné. Jimi v minulosti opakovaně prokázaný a chvályhodný smysl pro humor je mi snad dostatečnou zárukou, že výsledek mého úsilí přijmou bez urážky.

"Co byste řekli, že to je? Já bych to viděl jako kliku od dveří. Je to divný. Je to celej plasťák, šunt, něco v
tom hrká. Tohle si prostě nikdo nemůže koupit."
Jan Sedlák v Týdnu Živě - 20. března 2011

Aby nadpis tohoto prvního postu za poslední dva roky dával v rámci možností alespoň kapku smysl a aby moje chvástání bylo jaksepatří košaté, musím se pochlubit také kompletním otitulkováním druhého gameplay videa k nadějné videohře L.A. Noire, které vzhledem k tříminutové stopáži nepochopitelně zabralo celé dva nekonečné dny, a také redesignem posledního redesignu CSFD. S politováním musím konstatovat, že v obou posledně zmíněných případech byla odezva (ať už jakákoliv) ze strany okolí hluboce pod moje očekávání a pro budoucí případy (toto je teprve mezistupeň :-D) asi budu muset nastudovat všechny ty virální marketingy a todlecto všechno, abych se do mysli konzumentů zapsal účinněji. :-)


Gameplay trailer č. 2 pro L.A. Noire od Rockstar Games

Asi nemusím specielně uvádět, že videa, odkud pocházejí výše položené screeny, už v životě nechci vidět (jak je znám manicky úplně nazpaměť) a že si do příště moc dobře rozmyslím, jestli se do něčeho takového vůbec kdy ještě pustím (jak mě to vyčerpalo)? :-)

Žádné komentáře: